Creepin Up The Backstairs

Fredag 9 juni 2010

Tjobidoo! det mesta av dagen spenderades hos Karin :D data/bilder och ridning (y) godis oxå! ;D suverän dag! :D en stor blöt puss på det! :*

Igår var jag med Mikaela på Överby och shoppad loss rejält! :O det blev:
~ väska
~ klänning
~ trosor
~ skjorta
~ plånbok
~ halsband
~ godis

jag är nöjd(y) :D dagen avslutades med träning i gymix :D jag kommer runt i flickis nu :D ibland iallafall xD

Börjar jobba imorrn igen^^ jaja penger ;D KAOS snart och Sonisphere ;D och emellan det så tror jag att jag åker ner och ser Pink i gbg oxå ;) sjukt naaaaajss ;D





When you're creepin' up the backstairs

Mother's nightmares
Falling in the front door
My my
Climbing in the window
Get dressed, let's go
Take your brother's car keys
Bye bye




rock on!
emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0